Monday 20 October 2014

Function sebenar phone

Meh meh kita dengar function phone..hahaha..

Ni bagi aku. Akan aku kongsi kegunaan sebenar phone kesayangan aku ni. Mahal macm korang? Tak. Phone aku simple mimple. Awak awak semua jangan salah faham saya guna phone mahal.haha.

Saya guna phone jenama tak dikenali ramai huawei honor 3c.. aku yang pilih nak guna phone ni tau. Kumpul my money sndirik tahu.. koje pon tak ade hati nak pakai phone mahal. Jangan ingat ayah aku yg beli. Aku guna duit belanja aku tau.. hehe. Kira ayah aku punya jugak kalau kumpul kumpul.

Hehe. Jap lagi tengok picture phone aku and function nya okay.

Tapi aku nak habaq yang aku banyak guna phone aku untuk belaja and work. Sangat membantu. Because banyak function yg tersembunyi aku nak gunakan. Aku kena manfaatkan walapun bukan phone iphone.kan.haha. aku suka wajah huawei honor ni tau. Cover sampai buruk sbb tak padai jaga.hehe

Kerja aku as pembantu ayah aku. Aku online beli pelan akui kat jupem. And settle under phone gak sbb laptop aku hang giler. Nak kne hntar kedai nihh.

Kalau pasai study. Sngt membantu sbb bila org attach file kat email aku. Aku download sesuke je. Happy bebeno. And sve automaticly at folder study aku. Open guna kingsoft file. Daebak la. Semua fail study kat situ tau. Macam tadi dapt email dari akak ida ekonomi. Laju terus tangan download and now boleh read only from phone.hehe. bahagia tau kalau manfaatkan sebenar benar phone.. hope manfaatkan sebenarnya yang terbaik. Haha.aku bukan nak wujudkan phone yg penuh apps utk cari pasangan hidup , tapi aku penuhkan utk memanfaatkan sebaik baiknya.

Pasangan hidup bukan melalui apps but infront my eyes and he also talk to me with comfident. Hehe. Smart ke tak ke. Bukan melalui apps. Sebab aku tak suka. Tak macho la.. ade macho datang depan mata. Haha. Beranj cakap sebab aku tahu bukan ade insan yang suka fanatik giler kat aku. Kahkahkah..okay. over dah.

Selamat malam sehingga kita berjumpa lagi.. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment