Sunday 19 October 2014

Kesayangan sofiyyah

Haha. Assalamualaikum. Hai u ollls. Kihkihkih. Ade ke yang baca.? Lantak la. Haha.

Mood bahagia. Tadi habis kelas dgn encik rizki. Teaching assistant kami utk subjek ekonomi islam.. okay la kelas hari ni. Not bad. Minggu dpn study wiff proff hakimi pulak. Haha. Thanks a lot la encik rizki. Lupa nak habaq tadi.. haha. Aku bukan tak faham tapi agaklah. Aku punye mood tak memahami aku kot. Kihkihkih..

Okay. Mood nk pulang tadi sangat sangat ada. Sangat sangat nak balik.. haha. Bukan tak best cuma aku rasa aku lambat pick up. Nak kena blaja sebaik mungkin.haha

Aku balij drive macam biasa bawak encik kenari yang hot hensem gitu.haha. bagi aku handsome la sebab aku jaga tau encik kenari silver tuh. Walaupun bukan kereta yang vouge vouge gitu. Tapi aku bsyukur sbb ayah aku beli cash utk aku pakai. Haha. Satu pon aku tak keluar duit. Melainkan duit minyak.haha.

Aku mana ada banyak duit ma..duit guna daun ade la.hihi.

Okay. Nak habaq yang tadi aku balik balik aku usha anak anak aku yang gediks buat apa.haha..jeng jeng jeng.. anak miaww la. Jangan ingat anak betul.aku kahein pon blom mak cik pak cik oii..huhu. jodoh ade tp tak tahu spe lgi..

Dua ekor jantan ni sebok tunggu aku dalam bilik yg aku tumpang bilik nenek aku..actually bilik aku tapi mak tok duduk sini bagi jelah mak tok guna. Yang sekor lagi anak kesayangan aku duduk tidur kat dapur. Tengok picture yg aku snap tadi.hehe.. sayang betul smpai thu aku guna bilik mana sekarang..

Okay. Semua ade kesayangan. Aku pon tauuuu..hehe . Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment