Saturday 11 October 2014

Hari first study class in ukm bangi.

Tired. Ya. Memang giler wei. Sakit urat pinggang..!!

Aku bukan suka duduk diam. Mahu pengsan aku naw naw.. maaf. Lupa. Assalamualaikumm. Toktoktok.. sori kalau aku nak merapu dalam diary cinta sayang aku ni. Aku tak de sesape nak story morry. Hanya tangan memainkan irama sudah cukup buat aku hilang streees.

Astagfirullahalazim. Bukan nak berzikir ke membaca quran ke kan. Mesti itu korang fikir. Hehe. Aku bukan tak nak baca. Aku baca tapi ini hobi aku. Mulut tak boleh beleter. Aku menaip.

Sekarang kepala aku ber cool fever la kn. Hamek kau. Padan muka. Kelas satu hari aku tak sempat nak jamah apa pon. Tekak den tarak lalu ma.. full timetable aku. Sabtu ahad jew. Aku bukan kerja pon.
Aku bangga sat yang aku muda kar situ. 20 y/o.. jangan jelous nowww. Aku student stpm. Tuptup. Aku dapat ukm mod eksekutif.. hope mampu buat terbaik utk ekonomi yg aku cintaaaa

Kalau pasai ekonomi. Sorry korang. Kadang kadang bila dah khusyuk. Aku tak hirau kiri kanan. Sejuk pon tak wei..pelik jugak aku tak menggigil kelas mikro pagi tu. Tapi kls management gigil tahap tangan beku..

Kerana duduk beraircond , demam yang tak berpa nak menjadi semalam. Makin naya aku punya selsema, batuk, pening...

Aiiiii. Nasib. Papai. Thanks all. Aku suka korang. Sayang takkk..hahah salam

No comments:

Post a Comment