Wednesday 29 October 2014

I have anak.. anak kucing

Assalamualaikum.

Hai. Aku nak habaq yang aku ni bukan kahwin pon, bkn ade anak pon...

Tapi kan..... aku dengan tiga ekor kucing ni macam my anak anak.. aku tak bangun solat lagi. Lambat sikit subuh.. si betina dah masuk rumah time ayah and adik lelaki aku pergi masjid terus baby keteot aku datang masuk bilik and tugas utama dia nak kejutkan mama dia nih hah.. dia naik katil je.. habis naye aku tau.. kalau aku tak bangun lps dengar dia mengiaw.. gerenti sasaran yang akan mengena adalah rambut aku.. dia akan mengendel ngendel kat rambut.. samppai aku naik rimas.. awal dia bangun tau..

Bila aku masak sarapan kerja dia cube teka ape.? Haha. Tidur atas katil pulak la. Kalah menteri nampak.. haishh.. macam halau aku je.. bila aku nak start kemas rumah si betina tu pon bangun and duduk main kejar kejar  dgn abang abang dia. Habis... bersepah rumah yg aku baru nak kemas..nasib la.. ni bukan jaga budak..

Pantang aku keluar rumah, masuk bilik, pergi dapur, masuk toilet. Semua depa nak ikut.. tahu tak kenapa? Sebab aku tak bagi makan lagi..haha. aku selalunya bagi makan dalam pkol lapan lebih nak ke sembilan pagi and petang pkul enam ke tujuh.. tengahari..semua tidur..

Yang si betina je ade dgn aku skrg. Dah jarang keluar. Duduk rumah je.. pregnant kot.. hope tak banyak anak dia sebab risau je. Kucing aku ni yg betina macam jantan.. ganas. Ala ala tomboi gitu..

Haha.. okay la. Sat lagi nak pi amek my adek...salam.

No comments:

Post a Comment