Monday 27 October 2014

Kenali perangai aku yang satu

Salam.

Maaf sbb buat post dalam keadaan lepas bangun tidur sbb aku terjaga sbb tadi terlentang atas kati tros aku termembute.. dalam lps solat isyak la..syok sngat tidur.. meleleh leleh air liur.haha. tipu je

Bangun tidur phone aku capai sbb macam dh lewat malam gila. Skali tgok baru pkol 1.haha. satu pagi.. korang jangan pelik tau kalau duduk rumah aku dengar bunyi bising bising kat dapur sbb aku suka bangun tidur dengan muka tak basuh. Lps tu baru boleh buat tahajud ke hajat ke.. sbbnya aku macam ni kalau aku tertidur awal. Otak dah set and diri aku akan bangun dalam pkol 1 ke 5 la..

Mungkin dengar mcm penat. Tapi kalau selalu tak penat sngat. Aku kena kemas dapur sblom subuh sbb aku tak suka nak masak sarapan dalam keadaan rumah bersepah. Kena faham adij aku ramai lelaki and dapur aku luas and dorang sangat pemalas. Sangt bersepah. Kami adik beradik empat lelaki empat perempuan..huhu. rindu tym sblom bedah bedah kahwin..

Perangai aku yg lain.. cepat marah. And jangan risau cepat jugak cool.. kalau aku boleh nak fikir rasional la.. kadang kadang aku suka pandangan yg lelaki berikan utk perempuan. Aku akan slow down berubah.. kadang kadang. Aku hagin gak sbabnya aku ade hujah. Tapi setakat ni. Bagi aku , banyak aku amek iktibar dr apa yang lelaki berikan pandangan. Manusiakan. Kena ade comunicate dgn berlainan jantina jugak bagi melakukan perubahan.haha..

Aku akan buat arahan org sbb aku suka. Tapi haha.. mungkin lambat sikit sbb mungkin aku jahat sikit.. ego maybe.. kalau org suruh buat, korang pesan sehabis baik tau kalau nak suruh aku. Walaupun muke aku bengis ke ape ke.. sbbnya aku akan buat jugak tapi ambik masa utk cool bebeh.. lambaat sikit pergerakkan aku.

Harap maklum wahai korang yg comel..haha. bubye. Selamat malam. Aku nak pi kemas dapur..

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment