Wednesday 22 October 2014

student eksekutif UKM 2014/15. fakulti ekonomi pengurusan.

hola. since aku tengah kebosanan yang amat sangat.

maaf kalau entry aku penuh bahagian blog post dashboard korang wahai followers..hehe.

aku nak bagitahu aku pon student UKM universiti kebangsaan maalaysia.. bak kata orang kalau dah masuk UKM means awak tu student situlah. haha. bangga aku nak habaq hang yang cik student ukm dalam program mod eksekutif.

bagi sesiapa yang berminat nak masuk ukm dalam mod eksekutif and pjj bangi or tempat yang ada kampusnya. boleh je. korang kena rajin bukak website www.ukm.my/kembangan ..mana la tahu.. ada intake baru. sarjana or sarjanamuda..

macam aku student di bangi. intake september 2014/2015
sem 1 and tahun satu. (keseluruhan 4 tahun)
kos ijazah sarjanamuda ekonomi dgn kepujian (BEC)
kelas hujung minggu.. nak jumpa aku boleh, nampak Fakulti Ekonomi Pengurusan. sabtu ahad aku ada dalam tu..kahkahkah.. kelas aku banyak gabung dgn kls lain. melainkan ekonomi islam sahaja tak..

subjek sem ni :

mikroekonomi
matematik ekonomi
management
fiqh ekonomi
prinsip ekonomi islam


yeah.. aku ada lima subjek je sem ni.. tapi.. sem depan risau je banyak. takut subjek menakutkan.haha. okay. bubye. sapa yang berkenan nak sambung ukm, bolehla belek website PKPUKM.. pusat kembangan pendidikan ukm..best study hujung minggu. tak banyak yang nak diserabutkan..hahahah

bubye alls.. aku bukan nak bangga lah. aku nak kongsi sesapa yang berniat nak sambung study sini.. jom meramai ramai mohon ukm.. huhu. salam. selamat berjumpa lagi korrang....

No comments:

Post a Comment