Wednesday 22 October 2014

Throwback gambar kahwin my kakak kakak.

Hamek kau.. sekali dua kawenn..

Ehhh. Assalamualaikum.

Hai dedik dedik kita. Kita nak ngengadelah ini waktu.. sebab kite dah lama tak mengedik nak berkite kite. Sbb skrg kalau kita guna 'kita' utk ganti diri. Maybe orang akan pelik. So kita guna saya. Agak sopan kot sebab kebanyakkan student batch kita tua sikit dari kite..

Rindu smka maahad hamiah kajang..boleh la main kite kite ni.. (hope kalau baca ni , sweet sikit dalam nada gedik. Sebabnye aku tgh gedik sikit nih.)

Okay. Just nak throwback gambar kahwin akak akak kite yang melansungkan majlis kesyukuran pada hari yang sama (2/8/2014) sabtu. Hari keenam raya. Haha.. sekali dua yang kahwin. Yang duduk jenuh sibuk.. mak bedah si piya nilah.. dah la kenduri masak sendiri. Naye je kite tau sbg anak ketiga dari lapan beradik. Msty kite kena bertugas. Jangan time kite kahwin kite yg kena buat sgala bagai sudah. Haha. Mahu mengamuk kite..huhhh

Majlis akad nikah tak sama. Akak second aku nikah jumaat. Akak first nikah sabtu and just buat majlis ksyukuran. And tired tahu korang. Tapi yang syiok tuh kite dapat main baby org. Org nak makan, aku tukang babysitter.. hobi kan nak buat lagu mane.. sgala macam anak kite rembat tym tu. Nasiblah mak budak nak cari anak dia kat mane..hehe.

Okay. Tgok kat bawah yew pic and tak banyak sebab ni update guna phone. Lappy yg banyak..hehe. muke aku. Takde..sbb aku busy and serabai giler.. harap maklum. Bubye. Salam.

No comments:

Post a Comment