Thursday 23 October 2014

Ustaz hazran pendakwah bismillah.

Assalamualaikum.. selamat pagi korang..
Aku baru tahu ade pulak kemunculan ustaz muda dekat tv ni hah.. tak naj tahu pon dia ni dah kahwin ke ape ke. Tapi nak bagitahu yang penyampaian dia sangat lembut sangat. Gaya seolah olah menghayati penyampaiannya..

Aku yang duduk masak sarapan kat dapur tertacap pulak muka nak hadap program bismillah tu yang mak aku selalu tengok. Sebabnya aku selalu miss bismillah.. aku sempat pon tanyalah ustaz.. duduk kong kang buat sarapan kat dapur. Mane la dapur aku ade tv. Nak tgok pon mmg tak la.. kalau aku tinggalkan sarapan tu tak dibuat alamatnya mengamuk adik adik aku nak gi sekolah tayang muje lapawww.heheh.

Just nak bagitahu yang ustaz hazran ni bukan takat smart , sekaligus penyampaian sangat menarik minat aku nak dengar. Haha. Selalunya aku suka dengar cara penyampaian ustaz hanafiah, izhar, elyas ismail, haryanto and banyak lagi..hehe. lepas ni aku kne godek godek youtube cari yang banyak bagi maklumat agama islam ni.sbbnya aku dah lama tak membaca buku agama macam sebelum ni. Kerana kekangan kewangan. Muehehe..bubye alls. I nak makan makanan air tangan sendiri..huhhh hari ni masak tak boleh pedas sebab husban akak aku ade. Dia mane makan pedas. Huhu..

Pssttt.. sampai yang makan pedas meh kenal ngan aku. Febret aku pepedas nihh.. ^-^

Salam

No comments:

Post a Comment