Saturday 8 November 2014

Angan angan

Salam pertemuan kembali korang..

Tadi aku gi la ronde pkns bangi tu lps kls sbb aku nak tumpang solat semata mata. Surau dia bersih..tu yg aku nak dtg situ.haha

Sebnarnya nak cari kerja.. seriously nak try gak kan kerja selain jadi ustazah.. bkn ape. Cuma nakkan kelainan.. nanti nanti aku jd balik ustazah la..

Try tengok kedai emas kan.. kelakar kan aku.. ade je kerja tu tapi tak berani la nak tanye.. sebabnya aku serba salah nak mintak kerja situ.. mak aku kata. Kerjalah situ, karang orang acu pistol..huwaaaa...

Saje je kan.. aku nak kerja la bukan nak mencuri.. kalau pasai org dtg rompak.. aku no komen. Aku takut jugak..

Lepas tu aku terjumpa akak nih lepas solat.. dan dan je jumpe kan.. sopan je aku tengok.. aku tengok aku dengan berpin sane sini.. okay. Aku dh lame tilik diri aku dr pergi kelas lagi.. tudung nampak pendek. Padahal aku yg buat tudung tu... bidang 50 kot and kain myusahkan..haha.

Then aku terfikir. Kan bagus aku ikut cara akak tu pakai tudung. Jenis satin. Tapi bukan tu yg aku nk cakap. Dia jahit tengah tudung dia.. tak la nampak macam over kn..

Event tudung dia pendek. Nampak kemas.. serious..

Lepas ni aku nekad. Aku nk pergi beli kain kat gio fabric sek 8 tu nak beli main. BIdang 60  SATU 1/2  meter. Sebab aku nak samakan and jahit tepi then jahit tengah..

InsyaAllah. Lepas aku kerja nanti..

Haha. Okay. Tu angan angan aku. Hope menjadi. Doakanlah halangan sosial tk datang mengundang..okay. bubye. Assalamualaikum.. hari ni ngntuk...sebab smlm tak ckp tdur..

No comments:

Post a Comment