Saturday 8 November 2014

Rabun malam la pulak

Assalamualaikum..

Aku benci nak drive tau malam malam.. tak suka...!!!!

Macam semalam kitaorang ada la buat reunion pelajar form six maahad yang study ukm kan.. perghhhhh. Dahsyat..

Sampai malam kami keluar sebabnya kami start keluar dari ukm pkol 5 lebih. Sblom tu aku pergi PTSL.. first time g sne..haha.. Jammed kat ukm tak payah cakap la kan.. memang perghhh terbaik..tu yang sampai lewat gak keluar kalau tak aku nak kejap je. Sekali terpaksa bagi tahu mak ayah aku yg terlewat sikit balik.. ofcoz risau kot...

Haha...
Tapi semalam memang boleh dikatakan first time keluar drive yang menakutkan..
Semua aku tak nampak..petang aku okay lagi.. tapi bila malam lps maghrib tu.. fully la nak dikatakan aku tak nampak..perasaan aku jangan cakap.. kalau takde yang teman,, serious aku akan behenti je tepi jalan and nangis.. sebab aku nak balik.. sorry tau sebb aku memang org yg always di rumah. Apa yang aku ingat rumah je.. and kalau nak gi melancong pon.. rindu kat rumah..

Haha.. pelik kan..

Semalam, aku jalan nak ikut pintu blkg ukm hantar kawan kawan aku..tapi.. mata tak nampak tau simpang.. yang kne guide aku najoda si budak KKM hot retis gitu..Atyn budak blkang dectar.. aku hantar najoda tros aku anta atin sbbnya aku nak org teman..sampai dectar jmpe dyba yang hantar budak KIY.. dia nak borrow novel fixi..haha.. memang, aku jalan dlu la sbb nak amek kat umah aku..

Tapi tu la.. smlm nk jln tu ngeri la balik sorang takde yg guide aku.. aku kne g kedai sat sebabnya mak aku boleh pulak order keropok super ring.. siap mintak paket besar lagi bila aku ckp sofiyyah dah bgthu abah yang balik lewat.. mmg bagi aku dh lmbt sbb pkol 9 wei... anak dara mane elok keluar malam..

Sampai rumah aku gerun gak la. Karang abah cakap ape pulak kan.. aku masuk bg kunci je. Abah tanye g makan mane. And banyak lagi.. tapi ayah aku faham kot sbb mmg ktorg pon klua tu ptg.. jammed mmg takyah ckp la.

Mak aku okay tapi still macam tak manis kan.. elok sngt klua malam. Hurmm. Sedih utk diri sendiri..

Hope lps ni jangan bagi aku drive memalam ye... pagi je ckp.. and hujan yg lebat pon aku alahh.. tak sanggup la..tadi hujan nak pi kls aku dah gerun dah. Risau..

Kelemahan aku :

1) tak boleh drive malam.. I rabun malam...baru aku tahu..
2)hujan pon kurangkan sikit drivenya
3)tak suke drive memalam and keluar malam malam.
4)susah sikit keluar dgn member sbb aku takut aku jd liar berbanding dorang.

Thanks korang sbb bagi aku moment dgn korang. Camera fon aku mahal wei.. penuh peti gambar aku nih ha amek gambar korang je..

Okay. Bubye. Salam..

No comments:

Post a Comment