Sunday 16 November 2014

Ayah aku send picture kat aku

Assalamualaikumm

Haiii.. pagi tadi terdetik nak bukak telegram..  hahaha.. selalu on mesti ade mcg dr abah tau...

Kali ni macam... abah nak bg keizinan aku cari sendiri ke.. haha. Calon menantu memang aku tak berani cari sendiri.. takut.. sangat takut..

Meh, siape cukup syarat.. dtglah ketemu my father...hihihi.

Yang ayah aku send tu,, hurmmm. Macam sindir aku je.. aku tak sebaik mana, rasenya tak perlu tunggu laki yang terlalu baik.. cukup sekadar dia mampu didik aku and berani berdakwah.. cukup dah.. lepas kahwin bkn tak boleh.. boleh je menjurus kpd yg lbih baik dgn izinNya..

Sebenarnya aku tahu, aku tak perlu takut utk tunggu laki lain.. tapi aku patut takut aku yg kne hilangkan perasan tu..sebab kalau dah abah aku berusaha keras mncari calon skrg.. gaya takde harapan nak layan fefiling aku yang maybe merapu..haha. okay. Pic bawah ni yg ayah aku send. Syarat menantu dia.. sudah klua empat bulan dakwah.. kalau aku,, tak perlu pon macam ni..

No comments:

Post a Comment