Saturday 15 November 2014

Sorry pemanggil malam..

Aku mintak maaf kepada semua penelepon aku waktu tidur aku.. mnggu ni aku ehem ehem... so tdo awal sangat....

waktu tidur lps maghrib until pkol 3 pagi.. bangun tuh la waktu hang pa dok tdo kan.. aku bgon kdang kadang awal lagi..

Pkol 1 pon bleh jadi..tp,, sory.. aku bangun kadang kadang phone bateri ade. Kadang kadang takde. Pagi aku pelik plak. Sape la yg call aku.. skrg byk sngt nombor aneh aneh... sory tau.. tak dpt aku nak mngangkatnya..sbb aku duduk tarik dengkur..

Katil tu lg pntg dr korang. Jahat tak aku..bkn aku tdur atas katil pon.. haha..mnumpang bilik org.. tidur kat merata rata.. haha..bilik aku nenek ade..

Sorry ye pamnggil rahsia.. haha. Sangat.. ntah ntah anak murid aku.. lantak la..

Pelik sebab nombor sama call dalam dua tiga hari ni.. waktu lbih kurang kot..haha. okay. Bubye.. sorryy sangat. Nak call, pg la.. waktu office. Haha.

Assalamualaikumm

No comments:

Post a Comment