Sunday 2 November 2014

Buat latihan prof bg sampai merapu

Assalamualaikum..

Aku teringat. Hari tu prof mikroekonomi bagi ltihan. Aku ni ske buat lmbt tym tu sbb dok mlayan drama tuan rumah pembantu rumah..

Aku start buat latihan tu jumaat malam sabtu. Sabtu tu kelasnya pagi. Ingat lect nak la kerje tuh.. huhh.. tak pon..

Yg kelakarnya. Aku buat dalam pkol sebelas malam. Bila start ngantuk, katil oh katil.. kebabommm

Tidurlah kan. Sampai pkol satu lebih. Bangun je. Kabut habis.. terus buat kerje dalam mamai mamai tu..aku yakin aku jawab btol.. skali aku ngantuk balik, tidur lagi kat meja. Bangun pkol dua lbih plak.. klaka..

Aku terkejut baca apa yang aku tulis.. dalam penerangan keluk boleh pulak ade penerangan dari aku pasal kakak aku la and lebih kepada aku tengah mengarang cerpen..malu wei baca.. sangat malu.. kalau aku tak check balik agaknya apa la jadi. Haha.

Biasanya kalau aku bangun pkol dua lbih. Mata aku dah yakin boleh celik.. sampai pkol lima pon bole..

Esok still kne bangun solat, kms rumah, and ither else before g kls.. kls start pkol sembilan.. dalam kelas mengantuk yg amat sabtu tu..haha

Padan muke hang sofiyyah..

Okay. Bubye. Salam

No comments:

Post a Comment