Sunday 2 November 2014

Kelas hujung minggu

Assalamualaikum..

Haha.. wei.. aku kelas sabtu ahad ni bukan main lagi malas tau.. peragai ape mcm nih..aishhh.. nasib badan la pemalas..haha..

Ukm.. sabtu ahad mmg tak hadap agaknya nak hadap muke aku.. smlm perut masuk angin kot.. lapar sangat.. balik tu terus aku baring sbb rumah aku dok sibuk masak utk org lain skali berkawah.. kebuluran wei.. aku tak hadap nak pi tolong sbb aku tahu tugas aku lps siap masak nanti. Tukang kemas..haha..

Dah aku dtg dapur akak aku tengok, dan dan dia suh makan ,amek nasi yg dia bagi.then aku melahap.. ahaha. Nasi arab wei. Rugi aku tak makan. Makan punye mkn, nasi yg bnyak giler tinggal suku.. haha.. aku kenyang dah. Lepas tu mule lah angin keluar.. sbb perut dh diisi..

Dulu pernah kena migrain. Tapi tym period la. Skrg alhamdulillah tak dah..

Prut kriuk kriuk.. kepala aku sng masuk angin.. nanti pning mcm ape dah. Tu yg bahaya.. then hari ni kpale okay. Smlm bangun awal pkol dua lbih.. sbb tak kms dapur yg sepah lagi.. siap kms aku sambubg tido balik.. haha.

Hobi dah mengemas dapur pepagi bute nih.. sorry kalau ade yg takut dga aku buat kerje. Skrg aku ade kls patutnye tapi prof eko islam tak masuk lagi aku lepak surau sebab dalam kelas berdua dengan lelaki. Tak nak aku.

Haha. Okay. Bubye.. jaga pergaulan. InsyaAllah Allah jaga kita. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment