Tuesday 4 November 2014

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih

ASSALAMUALAIKUM...


wooowww.. terbaiklah... nak join contest by EMAS PUTIH dalam jualan hebat LAZADA..

tengok banner la.. aku dah la pembeli setia LAZADA wei..


wauu.. semangat kan banner dia.. aku suke.. haha..

meeh sini nak habaq sikit yang "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" nih agak berbaloi diadakan sebabnya aku pembeli setia LAZADA.COM... berbanding beli dekat website lain sebab lazada senang and pantas...always open website LAZADA.. tipu kalau ada yang tak tahu LAZADA tu ape... sebab mata aku naik juling tengok website tu. lebih lebih lagi bila baca  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih"

perghhh daebak emasputih kerana buat contest nih.. lebih lebih lagi dengan adanya "JUALAN HEBAT LAZADA MALAYSIA PADA 11/11" wauu.. diskaun 94% pulak tu...tak rugi nd tak salah rasenye join contest  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" nih...

kalau rezeki aku dengan  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih",,, tahu apa yang aku nak buat.. memang banyak benda nak beli. sejak study nih nak LAPTOP ... dah lama aku survey tau... tapi tak beli beli...sebabnya aku tak cukup money lagilah..  hope dgn join  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" nih mampu menampung serba sedikit my money la untuk laksanakan impian beli laptop di LAZADA...

jom join  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" nih... tak cuba tak tahu kan.. rezeki kita berbeza beza..

lagi satu,, meh chek habaq sikit lagi...

 "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" diwujudkan juga sebab akan adanya "JUALAN HEBAT LAZADA MALAYSIA 11/11" ... 



ha.. tu banner dia... hebak la LAZADA buat  "JUALAN HEBAT LAZADA MALAYSIA 11/11"
and hebak lagi cik emas putih buat  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" untuk kami kami para pengemar contest..huhuhu. terharu terharu..

okay terang lebih lanjut tentang   "JUALAN HEBAT LAZADA MALAYSIA 11/11" :

jualan hebat akan dilakukan dalam hanya SATU HARI SAHAJA.... bermula 11 NOVEMBER 2014.. dari pukul 11 pagi hingga 11 malam...

dan satu kategori hanya limit satu jam.. semua kategori ada 15 kategori... so, hadap la laptop ya tym tu.. oppps.. lupa.. skrg apps lazada pon ade.. saya always on. haha.. dipanggil FLASHHHHHH SALLLE BY LAZADA... huhu.. hurry up kawan kawan. kita pakat ramai ramai join 
  "JUALAN HEBAT LAZADA MALAYSIA 11/11" with  "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih" yang sangat terbaaaaaikkkkk...ada hadiah yang ohsome....

jommm join "Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih"   .. klik link KISAH EMAS PUTIH

lazada sale pulak boleh rujuk link LAZADA FLASH SALE

okay.. bercontest pon aku akhirnya. dah lama tinggalkan join contest nihhh...

bubye.. hope rezeki aku ada la...

2 comments:

  1. http://hanyadihatiku.blogspot.com/2014/10/giveaway-contest-rm700-jualan-hebat.html

    Semoga berjaya :-)

    ReplyDelete