Wednesday 5 November 2014

Karang duduk nyakat. Bebeno jd jodoh aku mcm mne?

Assalamualaikumm. Salam pagi bute..hahah

Aku kan.. jenuh nak cakap yang aku tak de feel pon kat ehem ehem tu... tapi makin aku dok toksah toksah komennye.. makin galak sambutannya..

Firstly my kakak, dok mengenakan org je nombor satu.. dia katalah yg aku ske orang tuh... nanti habislah ade yg dtg melamar la bebagai la... aku tak komen lagi.sekali.... orang yang bukan family aku dok macth maker pulak.. bahagia nampak dok kenakan aku...aishhhh.. nasib badan.. aku rasa penat aku tersengih sbb nak gelak kuat gegile tak boleh..cover la katakan..

Memang seolah olah kecoh la.. banyak mahsyuk...huhu..

Dekat rumah semua pakat pulak. Dah penyampai berita or gosip palsu tu akak aku.. memang mencari pasal la...tapi aku mls dah nak menidakkan..

Andai itu yang dinamakan jodoh..haha.. insyaAllah baik baik sahaja untuk kita..

Mata aku berat dah nih.. nak bambam.. bubye. Salam.

Mohon doakan untuk aku.. berikan yg terbaik..aminn

No comments:

Post a Comment