Thursday 13 November 2014

Gosip.

Assalamualaikum.

Hola.. hai hai hai kengkawan. Korang selalu bergosip right?

Or pernah bergosip.? Nak menaip bebanyak pon kureng semangat sebab skrg tengah melayan cik and hencik miaw aku..haha.. habis buku aku bersepah.. suke bermain buku pulak...huhu

Gosip. Tahu tak gosip dalam hidup aku terlalu banyak. Lagi lagi remaja macam aku.. and kerja di office yang banyak berhubung dgn plajar mude mudi yg mulut tanpa insurans. Standart rasanya..

Macam aku dulu as student, suke sakat usatazah dgn ustaz mude..kata macam macam.. perghhh. Daebak kan..kesian ustaz ustazah tu yg terkena dgn kami..

And now,, my turn by student. Aishhh.. geram kau tahu..sblom ni kerja as ustazah awal tahun. Kena gosip dgn ustaz yg umur mude stahun dr aku.. haha.. aku layan je. Budak budak kan.. kerenah tak boleh pakai..haha.

Bila skrg sambung kerja dkt sekolah yg sme tapi sebagai kerani di sradabb.. hurmm.. ape nak jadi. Jadilah..gosip dr mulut org. No komen. Lagi dilayan lagi mejadi..boleh pulak dorang tukar status aku..

"Ustazah dah bercerai dgn ustaz tuh... skrg kahwin dgn ustaz baru pulak.."

Hamboi.. ayat dia. Mintak cili lada api kaw kaw...

Pelajar lain pulak.
"Ustazah.. skrg ustazah dh ada pilihan hati yg lain kan"

Sbbkan mls nak layan. Aku iyakan je. Padahal ustaz tu ada dpn mata. Sorry ye ustaz. Aku mls je. Sbb komen dorg lg banyak..

Jgn hang perasan sudah pak ustaz sbb hati aku nih dh tangkap leleh over over kat pak cik lain..tp,, tu perasaan je..

Sudah. Mata mengantuk..nak pi kemas dapur sat and bg my cat makan..baibaibai..

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment