Thursday 13 November 2014

Semalam as kerani ade jugak kerjanya

Assalamualaikum.. uiitt

Ade yg bru bangon tdo ke. Haha. Msty ade kan.. aku bangun awal tau pkol 3 lbih. Sebab aku tidur awal smlm. Area pkol 8 dah berdengkur dah...

Bila kerja ni , limit masa dgn family tak banyak sbb pnt, aku tdo. Kalau kahwin, jgn harap nak kahwinkan aku dgn kerja jugak. Tak nak aku kerja kalau gaya gini penatnya. Karang suami aku terabai weiii..kalau dia faham, dia nak soh aku kerja, on je..

Smlm tk dpt den nak naip.. ngantuk sngt balik kerja tuh. Tp aku liplapkan mata pkol 8 lps maghrib la.... opppss isyak aku terlajak.. takdelah. Aku ehem ehem.. faham fahamlah...huhu

Mengantuk tak boleh kata. Aku tertidur asalnya tym cari fail dlm notebook aku smbil baring baring.. perghh ngantuk dia tak boleh tahan. Tak smpt cari nak print. Terus tertidur.. akak aku kejut aku, sbb dia kata kalau aku tidur kat bawah susahlah dia nak solat. Aku naik katil terus tidur..

Banguj je. Perghhh.. lamenya tidur.. pkol tiga baru bangun..dasyat

Kira smlm aku ade rase aku kerja la.. takdela tercongok je.haha.

Best wei kerja..haha..

Aku nak kena study wei.. nak dekat mid term.. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment