Saturday 15 November 2014

Study for today

Ayat poyo dah keluar. Study sangat. Kelas hari ni macam aku kurang khusyuk sebab..... ehem ehem..

Hahha.. abaikan.

Aku ngantuk kot.. kelas mikro tadi tym nak habis kelas habis buku macam kena conteng dgn budak darjah satu..haha. aku yang terconteng kot. Muke tunduk bajet poyo je tgh khusyuk.. padahal....

Tgh tidur kot....dahsyat takk...angkat je kepala. Lecturer tgh tengok aku. Ape yang patut aku buat time tuh..aku tatap je muke   prof..lantak pi la.. jujur dah kan.tmpt aq kt depan je. Duduk blkg bkn patern aku..asalkan depan aku nampak..  Tapi yg pasti mata aku memang patern ngantuk.. sorry tau...jgn ingat aku tak dgr yg diajar sbb kadang kadang tertidur sekalipun,, telinga aku jenis dengar ape yg disampaikan..

Sebab chek ni gabungan chinese.. haha
Lain sikit jadinya...mataku nampak ngantuk situ..haha

Esok aku hope tak mngantukkan mata aku ye.. and hopefully tak digosip dah. And really hope lecturer yg ajar esok.. tak nak org lain dah. Even aku lagi faham encik tu yg ajar.. berbanding lect.. sbbnya lect pakai eng banyak.. aku bukan pandai sngat.. muet band 2 je.. nak repeat muet la.. hope ade yg sudi mmbantu.huhu.

Nak habaq yg la ni bangi memang hujan menakutkan.. tak sanggup drive tau.. sesape meh amek and hantar aku.. takut drive dalam gelap and hujan mehhh... aku sanggup berhenti tepi jalan tau tadi.. tapi terfikir ayat ayah aku.. sekalipun dlm keadaan ape pon. Duduk dlm kereta.. bawak je. Slow pon slow and kalau tak nampak .. macam macam la ayat ayah aku time aku form 6. Serius aku tak tipu pandangan aku TAK BOLEH DIHADANG ATAU DIHALANG walaupun sikit..macam kereta time hujan wiper.. aku sebenarnya nak fokus susah..sangat takut tau...tak tipu. Yg aku ingat,,

Kalau drive, bahaya nywa aku.. ayah aku, aku rase dia tahu.. sbb aku sorang anak yg berbeza antara adik beradik aku.. byk klemahan.. even  aku nampak berani...

Sebenarnya aku lagi lemah..aku lmbat sikit pmbljrn.. tak sepandai akak adik aku..aku tak rabun, tapi rabun bila hujan and gelap.. betul,, jujur aku bgthu,, aku tak nampak..

Okay. InsyaAllah doakan sy yg terbaik..tau...mid term dah nak dekat nihhh.. mggu dpn mathematic for economic.. perghhh.. byk yg tercicir nih...

Okay. Bubye... assalamualaikummm..

No comments:

Post a Comment