Friday 19 December 2014

berjaga siang malam

haha.

assalamualaikum. jangan kepelikan ye kalau aku menaip pepagi bute sebab time lain aku tak punya masa.hihi.

aku jaga awal tadi sebanya aku tidur awal. aku jaga 11 lebih. tapi aku tidur balik. pkol 1 lebih bangun lah aku dengan gosok gosok mata. dah la tidur meniarap.. waduh waduh.. kok bisa aku tidur meniarap. aku rasa semalam elok je landing mengiring..

bangun je sengal badan sebabnya sakit blkg tak baik lagi.. semalam angkat benda berat kot.. lupa yang belakang baru nak baik. hehehe. sekali angkat je benda tu,, menjerit kau.. sakit meh. baru sakit dunia ni. mengedik betol cik piya ni tak?

aku jaga dr pkol satu sampai nak ke angka 5 dah ni..

sat lagi aku nak tidur sat.. kerja aku bukan mengonline je ye. aku tengah buat exam fiqh takehome..snd sekarang siapppppp.....tak siap siap dari senin lagi sebab pi sekolah dok borak dengan akak tempat koje.. kami yang jaga petang dok borak je sampai balik. yelah.. orang bahagia.. baru kahwin.. story la. kami macam ala ala je umur..sebaya tak la..tapi best story dengan dia..sopan je..sweet tu bila dia cakap la yang bukan dia yang tangkap leleh dengan suami dia tu sebelum kahwin. sebab dia macam patern garang la.. suami dia lepas nak last degree mintak org tanyakan...ouhhhh sweet story.. menunggu dengan penuh kesabaran.. aku tanya berapa lama cik abang tu tunggu..? dia cakap dalam setahun lebih.. yang best tu akak tu tak kenal pon husban dia sebelum kahwin even satu kelas. sebab laki tu diam and duduk belakang.

sweet.. agak agak ade tak yang macam tu utk aku? berangan la kau sofiyyah oi..haha.. abaikan.. aku memang macam ni.. mengada..

okay la. disebabkan aku berjaya siapkan exam aku tu.. nak tidur sat.. pkol enam nak kne bangun solat subuh and start koje mengemas macam biasa..huhu.. skrg aku dok tunggu cuti krismas.. sebab aku tak menyempat nak buat banyak kerja mengemas yang agak leceh...like kemas luar rumah...hehehhe..hope menjadilah nanti mengemas dengan bersihnya..heheh,,

bubye. salam


No comments:

Post a Comment