Saturday 20 December 2014

Kemalasan menyengat dgn kepala banyak berfikir

Assalamualaikum.

Hola.. aku kat rumah ni.. pepagi ni I takde kelas mehhh..

Sebab dr. Norlin cancel kls. Hihihi... tapinya ketidakrajinan aku untuk tatap buku management sangat membimbangkan. Kahkahkah..ayat super over.

Aku menaip tapi tak nak baca buku. Nampak tak?

Malas ke hape. I dont know..

Tadi borak ngan mak, pasai kehidupan org yg dh married ni.. haha. Maaf sy je yg bujang ye..hahaha

Saje kacau orang borak. Pasainya kawan aku yang sama tadika dah nak naik pelamin dah.. sorry tak sempat nak cemburu. Sebab sekarang bila dah dengar cabaran berumah tngga.. aku takut sangatt. Mungkin skrg banyak perubahan diri ni tapi tetap rasa diri tak cukup lakukan perubahan..

Tadi cakap kat mak, kalau org dtg tengok kalau hati ni tak sedia.. harap sangat faham budak ni ye.. hahha. Semalam borak dgn bakal pengantin..

Gemuruh dia lain macam..kesian dia... aku tak nak jadi macm tu nanti ye.. takut. Biar rasa macam dah matang nanti je la..Allah maha Adil. Pasti Allah bagi yang terbaik..

Dulu suka berangan nak kahwin awal tanpa fikiran dibuka seluas luasnya. Tapi sekarang.. serious cakap yg aku nampak banyak cabaran.. cabaran tu bukan akan dtg dalam satu keadaan. Tapi banyak. Cuma benda yang aku risau tu.. DIRI AKU SENDIRI yang jahat nanti. Mungkin tu jadi cabaran utk lelaki..

Mak bukan menakutkan aku tapi benda ni buat fikiran aku terbuka luas. Sweet je aku dengar story kahwin org lain.. tapi risau lain dr aku.. semalam banyak akak tempat kerja story.. kongsi ape salahnya. Akak tu student DQ. degree sama kls dgn suaminya. Now kerja tmpt berbeza.hihi..

Sweet bagi aku kalau laki yang budiman datang rumah tanya ayah aku tanpa tanya apa apa kat aku.. haha. Nampak tak berangan. Penangan org kahwin makin banyak keliling aku.. syuhhh pi jauh jauh..hehe. kalau nak mai dekat bafilah hati aku dupdapdupdap dulu ye. Sebabnya mak aku kata gemuruh tanda bahagia kelak.haha

Aku boring nih. Maaf sesangat andai kalian terbaca entry meghapu aku nihhhhh

Mood aku. Stress muka berjerawat.. huhhh

Bubye. salam

No comments:

Post a Comment