Wednesday 24 December 2014

Jangan terkejut dengan face aku

Now dh brp hari tukar pencuci yg better cdgn pakar kulit...

Cetaphil.. mahai tu.. habaq hang.. tunjuk poket seluar keluar jelah.. kosong duit dlm purse

Dsebabkan my face oily.. I guna oily la.
Guna tu je semata plus toner. Ni rawatan la.

Biarlah org tgok ape gayanya rupe aku dgn jerawatmya lagi. Macam macam la. Jerawat mengelupas. Tapi muka tak pedih macam guha dnars.. hope dipermudahkan..

Bedak pon aku stop pakai.. aku redah je pergi kerja dgn muka macam ni.

Kalau g kelas ritu aku pakai jugak bedka kompak. Pixy punya. Aku tak amek yg colour cerah sebab aku nak nampak natural.

Aku amek pekat giler. Tapi aku kalau kls sblom zohor je pakai. Lepas zohor lantak kau la muka. Natural dah.. nampak la kesan jerawat yg bnyak..

Sorry i pengemar kicap.. tak boleh tinggal.. semua aku taruk kicap.. nilah kesannya.tinggal parut hitam..

Aku lupa beli ubat jerawat. Tak nak sentuh muka dah. Biar dia kecut sendiri.

Aku baru mintak my kakak belikan ubt benzac ac..
Haha

Vitamin dia banyak bg kat aku..sebab muka dia dh cantik.. tapi aku bukan pngemar ubat vit e and b..

Okay. Hope mereka ingatlah.bubye.

No comments:

Post a Comment