Wednesday 24 December 2014

Over excited pulak cik sofiyyah shah ni

Assalamualaikummmm..

Kawan kawan..kawan kawan..hahhaha

Aku tadi excited menaip punye taip assgment individu... macam syok macam merapu je.. aku ingat sama la format dia macam aku buat pbs stpm... format yg leceh utk pbs stpm.. tapi kalau fikir balik senang je.. tapi kalau first time tu la macam krik krikkk... aku memang buat muka tebal je nak jumpe cikgu tym stpm.. serious macam macam aku jmpe cikgu.. cikgu pon yang tua tua gitu.. senang nak jumpe.. nak contact...aku pm fb je pbs aku tau.. senang.. cikgu check and pm aku balik..

Rindu papa shaha... u the best... sebab macam ayah ayah aku gitu.. semenangnya aku famous amos dekat kls pengajian am, syariah, muet,bahasa arab, ekonomi... hahhaha..

Pasainya aku org kuat tidur.. kenangan tun. Kalau aku tidur kat ukm macam mne? Hehe. Macam syok je.. okay. Nanti aku buat entry pasai stpm yg ku rindu.

Sekarang.. nak habaq yang tadi aku eksyen buat assngmnt prinsip eko islam.. atau nama yg aku panggil pei..haha

Punye eksyen sampai rajin bebeno tiru cara stpm.. aku buat footnote.. buat macam macam... hahahha.. jenuh jugak aku tau.. footnote simple je. Poyo tak aku..

Sekali aku macam tak yakin,,, jeng jeng jeng... aku wasep group pei.. perghhhhh.sebenarnya aku segan nak bertanye.. tapi aku rse dlm group pei ni.. org byk story aku.. org yg bajet brani aku jugak...kahkahkah.. *tolong jangan layan aku

Aku bajet jelah tanya "kena buat footnote ke?"

Aku mls nak tnggu sbb tym wasep tu aku tgh nyum nyummmm.. makan wei. Angin dh masuk kepala.. bawak bekal dr rumah je.. aku tnggal fon dlm beg. Lps tu aku pi amek wuduk solat zohor.. lps tu aku baru teingat yg aku tak baca wasep lg. Nak tgok gak feed back dr sape.. sekali jeng jeng jeng..

Alamak... ade reply la.. senyum sikit.. haha..

Tapi ayat dia hampakan akuuuu!!!!

"Tak perlu. Letak kat rujukan kat belakang je"

Aku sedih kot.. sebab aku suka nampak nota kaki tu..hahahahha..aku pon on lappy. Delete. Tgh kat office boleh cool gile on lappy..korg ade???

Aku pkerja yg cpt siapkan koje. So, guru besar wat lek wat cool je la  aku on lappy..keje skola jugak nihh *sooryy I bkn student u.

Aku hampa aku tetap balas "orite."

Asalkan ade yg bls...hihihi.. really mean for me tau..

Dr kimi aku segan sebab lect mcm mude lg..hahaha..orite. esok cuti. Haba badan macam kata kurg siihat je..

Mata berair dh.. macam nak demam je.
Kepala pening.. I guna fon update ni..sambil baring lagi..okay. takde spe yg caring pasai aku. Sebab aku bkn patern mngada. Tapi kalau kahwin aku nak gedik boleh tak..hahahha..

Laptop tu klipklap dh Nak mntak aku siapkan koje..

No comments:

Post a Comment