Tuesday 9 December 2014

Janganlah migrain lama datang balik

Assalamualaikum.

Perit kot kepala nih.. bila sakit. Apa yang aku fikir mungkin dosa banyak. Ni penghapusan dosa..selain tu,, ajal aku dah hampir dah ni.

Berat kepala. Migrain sebelum ni jadi bila aku period.. memang sakit sangat.. berbulan bulan baru nak baik. And yang paling menyakitkan aku kena hujung tahun time exam final stpm. Tahun 2013 la... berat sangat kepala nih...

Mungkin jugak pening sebab makan nasi lambat. Pagi sarapan mee goreng then aku g kerje. Kalau dah pi kerje jangan harap aku nak rajinkan diri pi beli makanan..

Study pon kikkok dah la..sorry buku. Ptg tadi study kat sekolah and... harap maklum saya terpaksa pulang dgn acik kat tmpt kerja dgn kadar yang segera kerana sebab sebab tertentu yang tidak boleh dikhabarkan..faham fahamlah bukan tempat kita..and bahaya dalam kaeasan besar tapi hanya kami berdua..hehehe..

Aku tadi macam org ape fikir macam macam sebab risau aku kena tinggal sorg. Menangis wei.. serious kalau macam tu aku pindah la..kerja dgn org len plak..huhuu. bak kata org timba pengalmn jangan tengok gaji okay. Allah yg beri rezeki.

Actually aku kurg suka jugak kat situ sebab tempat aku depan semua ustaz laki semua.. hadoiiii..naye jugak.

Doakan kesihatan aku ye..dah berapa hari pening kepala lps balik kerja...aku cepat stress kot...

*aq dok mnaip mak aku dok bukak pintu bilik slow slow... faham sngt. Ingat aq da tdo la tu..

Jujur.. aq cepat tidur sebab takde mslh yg nk dfikir slain study..hehe.. sebabnya mslh kemas rumah segala bagai settle lps aku bgun pagi..

Done hupdate. Bubye

No comments:

Post a Comment