Wednesday 10 December 2014

Jenuh jugak study keluk ekonomi ni ye

Assalamualaikumm.. perghh

Aku dok jenuh membalas balas info dlm kepala.. macam ape.. ketensionan melanda..hahahha.

Bila tension. Serios jgn terkejut la kalau tengok badan aku bebulat..sebab makan benda merapu je..nasi jarang.bukan diet tapi tak meyempat..

Keluk hape lah aku study.. bijik mata aku nih.. ngantuk sangat..kerja kena buat jugak. Ngantuk nak melayan. Hambui.. tadi sempat tidur dua minit... sebab risau ustaz masuk ofis..

Tenung punye tenung Keluk mengantuk sangat..stresss

Tadi alhamdulillah tidak terganggu orang di ofis oleh ehem ehem.. mungkin jugak sebab hari ni ade gerangan pak ustaz.. means ade laki la..takdela aku jenuh nak ketakutan..kalau kami pompuan berdua je.. hurmmm..lain la jadinya mcm smlm..dah la aku tukang kunci. Pagar yang berat tu aku nak kena angkat. Perghh berat.. risau tu lagilah..mane taknye aku je kat skola.

Okay. Bubye. Stress utk keluk..tak habis lagi nih. walaupun baru tahun lps amek stpm..haha

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment