Sunday 21 December 2014

janganlah risau dengan muka aku ni

assalamualaikum..

naik rimas plus stress dengan orang sekeliling..

aku tahu takde sapa yang tangkap cintan dengan aku.. takde yang nak kat aku.. sebab muka kottt.. orang sekarang kan pandang rupa paras..haha.. tetibe je statement aku tu..

takdelah. muka hudus ke cantik ke ade je yang suka tapi sorry. Allah jadikan manusia itu berpasang pasangan.. usah risau.

aku boring dengan orang sekeliling. bila tengok je aku.. apa yang ditenung adalah my jerawat.. huntung kau jerawat.. saje tumpang populariti aku la tu.. mengacau je..haha..

masing masing cadangla produk itu ini lah... okay. nak review dnars skincare yang aku pakai tu. aku stop pakai sebab aku risau.. aku takut bahaya utk diri.. tak habis lagi set dia.. sebab ada yang kata kalau pakai produk murah diluar farmasi atau guardian.. berbahaya.. sebab adalah risiko dia.. yang aku takut gila bila org kata berisiko nanti mengandung anak berisiko.. weh,, aku sayang budak weh.. risau je dengar..tapi katanya kalau pakai lps kawin la..

lastly aku pakai cetaphil by farmasi yang akak aku cadangkan. biarlah nampak jerawat keluar. tapi tak bahaya.insyaAllah..

tadi classmate.. kakak cantik kebabom even dah ada dua anak pon kekal cantik... dia cakap yang dulu umur macam aku pon jerawat lagi teruk..now.. perubahan banyak dia kata.. maybe hormon..haha..

ramai cakap sebab hormon and aku pon rasa begitu..hihihi..

okey. sila jangan rendah diri dengan rupa anda ye.. nak nampak manis.. apa yang aku cakap ni serius tau.. senyum tu memaniskan wajah.. tapi jangan dok senyum utk encik muda ye.. sebab setahu aku la laki cepat cair dengan senyuman perempuan.. *aku risau jugak kalau tersenyum dgn mana mana laki.

masalahnya aku drive memang haraplahkan nak senyum. macam merapu pulak. muka aku kalau drive always kerut dahi. garang jugak. tapi tulah... sabar jelah kalau kena ngorat..bukan aku kenal pon.. angkat kening sudah la...buat muka pelik.

hahahaha.. aku suka mengenakan org nih. walaupun orang tu handsome sbbnya aku tak gemar adab dia yang dok ngorat..pelik pelik je..

sekarang tengok mana-mana laki biasa je sebab ada yang luar biasa dalam hati nih.. kat sekolah tempat belajar pon ade je ustaz handsome,, tapi hurmmm.. hati tertutup tengok dorang sebab macan kwn je.

okay. bubye, maghrib dah.

No comments:

Post a Comment