Sunday 21 December 2014

cara senang kejut adik lelaki

assalamualaikum...

hahahha... aku penat gelak bila fikir dua tiga kali pasai ni..sorry.. nama orang aku takkan habaq adik aku yang mana..

aku pon liat bangun jugak bila ada orang yang boleh kejut aku bangun subuh...kalau duduk sensorang dekat rumah bolehla bangun awal... *jangan pelik sebab ini memang aku

aku faham nak kejut orang yang liat bangun memang susah sangat.. sebab aku berpengalaman. ingat waktu dia kecik je.. sekarang dah gabak pon leceh.. hailahhhh.. macam mana nih...

cara dulu aku masa dia tak berapa nak besar :

disebabkan dia tidur kat toto je kat bawah,, aku time tu tak berapa nak tua. tulang sihat lagi... hahah
*aku cerita ni jangan tak percaya. sebabnya aku memang devil sikit. mana taknya aku yang kena jaga rumah. kakak aku yang lain asrama.. mak ayah pi haji.. yang memegang amanah. aku lah.. meh dengar apa aku buat.. aku terlentangkan dia. aku tarik dua dua tangan sampai dia berdiri.. settle.. yang lain senang jek nak kejut. sebab dorang lagi tak sanggup aku bebel..yang sorang ni je yang suka dengar aku bising bising.

cara sekarang nak kejut (kurang berkesan jugak tapi dia jaga jugak):

aku jahat jugak yang ni.. aku cakap tiga kali tak bangun jugak solat.. meh join aku kejut dia., gerenti marah punya. tapi dia tak komen pape pon bila dia bangun.. caranya dengan tarik bulu kaki dia.. bulu kaki laki kan panjang. *sorry kaum laki. just nak kongsi je.

hope adik aku bukan stalk aku larhh.. kalau tak... harap kau tak kesah ye.. cik piya ni memang banyak story morry.. *kalau laptop dibuka memang best tangan memainkan peranan..

harap maaf atas kata-kata. bubye.

No comments:

Post a Comment