Tuesday 23 December 2014

Jerawat buat mata aku bengkak

Assalamualaikum..

Jerawat sayang,, kenapa kau sayang sangat ngan aku ye???

Sakit kot.. pepagi bangun.. jeg jeng jengggg.. bawah kening tumbuh jerawat baru. Bengkak mata macam ape dah.. pedih kot...

Aku balik kerja selalu pening.. dengan kewujudan jerawat yang membesar di situ lagi menyakitkan.... sengsara aku. Patutla semalam menaip pelik je rasa.. macam mata separuh tertutup.. pasai jerawat rupanya...

Pertukaran pencuci dermatechnology *eh yeke tu..hehehhe

Jerawat naik lumrah hidup.
Aku beli pencuci tapi lupa beli ubat jerawat.. yang kat pipi makin slow... dia tinggal parut... tapi kening ke dahi makin naya.

Berperingkat pulak dha. Dulu problem kat hidung..sekarang tempat yang terang tang tang plak.. ngedik btol.. hormon la katakan..

Okay.. sila jangan tegur pembentukan hormon aku... lambat laun okay la tu..

Okay. Done. Rse banyak benda aku apply.. kerja oh kerja.... menyampah dengan kerja...

Salam

No comments:

Post a Comment