Tuesday 23 December 2014

Bilangan pembuka blog semakin bertambah.

Assalamualaikumm. Siapakah pembaca blog aku???

Aku pon tak tahu.. setiap hari kalau ade masa usha stat harian blog.. semangat..sebab aku tahu blog aku bukan blog retis retis gituuu...

Aku blogger tegar tiada nama di mata pembaca...hanya hobi bercerita.. di sinilah dia...hahahha...

Dony worry aku tak dpt detect siapa pembuka blog..hahaha. kot kot musuh aku ke...ntah la

Aku tengah pening kepala. Dahsyat jugaklahhh...tadi lakukan urutan tarik rambutt.. sedap and urut kaki guna pencocok ape ntah..terasa angin jalan nak keluar...perghhhh.. ni baru anak dara.. hidup macam jaga banyak benda...

Kalau leceh macam ni, kahwin tak nak kerja lah.. kesian suami..hahaha. salute dgm wanita yg mampu kawal dgn baik..

Okay.. kalau aku dh miang keladi badan (gatal gatal badan), naik katil lelap jelahhh..bubye. selamat malam. Assalamualaikum.


-smlm punye post. tak tersend plak

No comments:

Post a Comment