Friday 26 December 2014

Kerani serba boleh

Tak salah puji diri sendiri dr takde yg sudi nak puji..hahahhaha..

Takdelah. Aku tadi banyak benda yang disettlekan sehinggalah tak sentuh buku segala..

Datang skolah, parents dh tunggu.. macam macan kerenah ibu bapa nih. Sabar jelah..

Aku dtg and aku on itu ini, bukak office lagilah. Dgn kunci org pinjam tak pulangkan la.. haha. Semalam cuti dorang datang skola sebab nak mengemas.. rajin beno..

Aku cuti tetap cuti...

Aku sttle kan parents tu then aku buat apa yang guru bsar nak tu..

Sebenarnya guru besar nak orang datang install printer utk komputer dia..

Aku dalam hati. Kenapa tak suruh aku je.. bidang kegemaran aku kot.. mahir jugak la..alhamdulillah dikurniakan bakat

Aku cakap biar aku yg buat.. tapi slack jugak la. Sebab aku buat tak dpt duit. Takpelah.. utk skola. Hahaha. Hati jahat kannn..

Aku memang selalu guna tenet fon ke komputer.. tathering la katekan... senang...

Aku download gune fon..then install ke komputer.. sbb fon aku cepat sikit..hahahha.. ingatkan tak boleh. Jeng jeng jeng... menjadi. Alhamdulillah..

Aku suka pon ade sebab senang aku lps ni..takdelah org kacau aku guna komputer dpn.banyak kerja kau tahu.

Tadi pon laminating machine problem.. dia tersekat.. ritu suruh ustaz repair.. teruk upah di mintak..mahal wehh..kesian sekolah..alhamdulillah aku jadi mekanik tadi..keluar and selamat dah guna...

Upah takdelah.. mudahkan kerja org tu kerja yang baik.. insyaAllah..

Okay. Bubye. Salam.

No comments:

Post a Comment