Saturday 27 December 2014

Tetiba tanya pasai masa depan

Leceh kalau keliling semua dah married tapi kita tak lagi...hbis digosip

Banyak skandal aku.!!!

Kat rumah tadi mak tanye.. bila hang nk kahwin. Bgthu je... nanti mak carikn...aduhaiiiiii..dhsyattttt

Aq krik krik.. dah la bg cdgn dgn ustz tmpt koje aku...tak nak aq..bukan yg aq nak..yg aq nakkk... huhuhuhu..adelah..

Aku ckp aku nk kahwin tahun depan...hihihi..klaka...

Mk aq wat cool je... mcm ade calon je. Dh la tanye ade tak yg bkenan ke kat aku...aku ckp ramai...hihihi...padahal...tkdeponnn

Tengok kwn sebaya aq nk khwin mnggu dpn, sibuk tanye pasai aq... nk jugak tgok aq khwinn.. sorry mak,, org tu tk nk risik org pon..huhuhuhu..

Gelikan baca...sorry.. lps tekanan nk kne present dgn byk assngmntnya

No comments:

Post a Comment