Sunday 21 December 2014

perbezaan mood dalam satu masa

assalamualaikum..

cuba korang bayangkan apa mood aku sekarang? tak tahu kan.? hehehhe..

aku pon tak tahu nak describekan..mehehehhehe..meh dengar story morry aku.. banyak nak story sebab aku memang kaki story. tapi tulah.. pasai diri aku je la...

kadang kadang mood berubah. tadi buat slide(bajet je buat, sorry dr. kimi...) aku curi slide lect je..hehe. just ubah sikit. tambah info sikitttt.. hihihi.. sambil sambil tu pasai headphone gabak kat telinga nih... buat sambil pasang lagu pelbagai.. aku tak khususkan fail lagu malay ke nasyid ke apa apa la..

pasang semua.. malas nak handle..redhakan telinga dengar..baru sedar aku peminat jiwang karat je. nasyid pon macam lebih kurang je.nasyid banyak pasai nak suruh aku kahwin.. and kalau dah nama perempuan.. full song sing by man only.. haha. nampak tak. sebab aku tak suka dengar perempuan nyanyi.. sebabnya aku cemburu suara aku tak macam dorang. bak kata adik laki aku suara aku garau...

saranghae..saranghae...saranghae....... *sory aku dengar ost korean drama. tajuk lupa. drama mostar kot

tadi nasyid tau,, sekarang mood happening plak... macam macam kan.. and,, skrg tukar lagu lagi..*lagu ost tadi pendek.

study nak skema pon aku bukan patern skema and smart student.. aku student yang biasa.. tapi aku student yang cemburukan orang yang banyak ilmu.. serious tau.. macam seseorang.. aku akan tengok orang tu dengan pandangan yang tak puas hati sebab aku tak boleh jadi macam diaa... hahahah... kebanyakannya la.. kalau aku pandang dengan jelingan or other else... gerun katanya sebab rupa aku katanya macam gengster..*rela aku dianggap gengster dari gedik plus mengada.

hirup coolblog sat.. *adik laki aku punya, aku terliur tadi,,tengok tengok dia bagii.. hihihi


aku cuba jadi diri aku,, aku memang suka nampak bahagia, cool, serious.. tapi firstly aku suka bila aku senyum senang sebab aku rasa aku lagi yakin untuk sepanjang hari..

*tika mata diuji manisnya senyuman..  terpamit rasa menyubur harapan..dan seketika terlontar ke dunia khayalan.. hingga terlupa sikap perjalanan... tersedar aku... dr terlena dibuai lembut buaian cinta... ***di atas nama cinta (nasyid)

nampak.. cinta pulak nasyidnya..haha

ntah betul tak yang aku dengar tu.. okay.. kejap aku nak post pasai lain plak...nak belajar malas ni..

No comments:

Post a Comment