Thursday 4 December 2014

Tadi pergi PTSL UKM

Penat aku fikir bila nak gerak ptsl dengan jadual pack..huhu..

Minggu ni ptsl hujung mnggu cuti

Aku ingat tak hadap nak pi sane.. jeng jeng jeng. Tadi rezeki.. semua dalam sekolah balik awal , so, aku dibenarkan utk pulang kerana bahaya.. ank dara kau..

Aku lepas 2.30 gerak balik sebab anak akak tempat kerja dah meragam bila kata mak dia nak balik dgn aku.. untung la hang somel aidil.. haha. Nasib kau kecik lagi.. kalau kau sebaya akak nih.. jom jd pakwe akak jommm. Haha.. dia dok pujuk beria tau..

"Kakak, jomlah kita balik... aidil nak balik"

Haha. Aku tgh taip nihhh.. sabar jelah.. buat muke comel giler.. dah la kacukan siam kau.. kau tengok nikchun comel tapi ni double punye weiiii

Then,, aku shut down komputer terus sbb dia dh tkan button bawah..haha. bertuahkan. Aku ckp tak nak kawan. Terus nangis.. wei, menangis aku tak reti pujuk cik pakwe..hahaha..

Akhirnya pujuk naik kete baru berjaye..aduyaiiii.naye la kakak kalau suami akak mcm ni nnty dik oi...takmo la

Then, cilok punye cilok aku sampai ptsl lps balik rumah sat utk isi perut..jimat kos

Ptsl aku pergi semata mata borrow buku. Sbb aku mmg patern byk rujukan.

Masuk je lantak kau la.. buruk giler aku rase aku nih.. serabai aku rase..

Benda yg aku cari prinsip ekonomi islam..
Rimas aku nak cari tadi sbb mamat tuh dok tgok je aku mncari buku.. aku rela yg skema skema duduk situ sbb aku tahu dia takkan alih wajah utk tgok aku.. tpy mmg situ kwsn buku tu..sabo jela..

Okay. Done.

No comments:

Post a Comment