Thursday 4 December 2014

Rahsia calculate aku

Assalamualaikum

Calculate milik aku pon ade rahsia tauuuu

Sape yang tahu rahsia ni? Family and kawan aku je..hahaha

Sebenarnya.. ni bukan calculate milik aku.. sorry aku bukan mencuri..haha

Pelikkan..aku dapat dari ayah budak yg aku minat time form five.. kelakar. Pak cik tu berkenan kot kat aku..haha.. jgn salah faham. Berkenan sebab aku bila selalu jumpe tym nak balik sekolah.. aku bagi salam.. tak salahkan.. bukan nak ngorat..haha.

Macam ape ntah.kena faham. Budak kan.. kurang matang lagi kot..lambat sikit...

Sekali bila aku nak pergi merayap dgn akak aku ptg tuh.. skali pak cik tu bagi.. dia ckp ameklah.. and terus gerak pi amek anak dia naik motor..huhu.krik krikkkk

Terima je and memang time tu kakak aku sambung study and nak calculate..haha.

Allah bantu ... okay. Yg kelakar tuh.. esok kelas math.. aku dengar kawan aku tanye kat budak laki tuh. Mane calculate kau.?

Jawapan dia ape? Hahahha.. "entah hilang kat mane ntah.."

Dia buat bodoh je kate calculate dia hilang. Tak tahu lah dia tahu ke tak..aku guna sampai sekarang... and aku macam pelik sebab dekat calculate tu ade tampal plaster kecik yg bernombor phone.. haha..

Tapi aku takdelah nak pi contact nombor tu..haha..

Okay. Bubye. Salam.

No comments:

Post a Comment