Tuesday 16 December 2014

Tahniah pelajar sradabb yang dapat sambest

Haha. Asslamualaikumm..

Pelik. Tetibe cakap pasai pljr yg dpt sambest..haha

Jangan pelik tau. Sebab aku suka sangat dengan pelajar yang sorang nihh..bukan pljr aku pon

Suka bukan maksud ape pon.. tapi siapa tak nak sambest kan..haha

Aku suke dengan alunan bacaan taranum dia. YA Allah...!! First time aku dengar waktu kamil.. teruja punye pasal ternganga aku tengok dia.. subhanallah..korang.. merdu suara dia. Aku padahal tgh jaga pljr pidato kat kls sblh. Aku lari kat kls sebelah sebab terdengar suara dia..

Meremang bulu roma wei... serious tak tipu.. teruja sebab dapat dengar.. tapi tadi.. jumpe ayah dia with student tu.. harap dia makin jd terbaik.. ilmu taranum tu paling cantik dik oi..tawaran dpt sambung ting satu dia

Mitip/mits
Samsmel
sambest

Parents dia nakkan terbaik.. sambest insyaAllah jd pilihan.. dan sambest dia sorg je yang dapat..bestnya...hihihihi

Semoga maju jaya..

No comments:

Post a Comment