Tuesday 16 December 2014

Akhirnya discussion letcurer aku submit pon

Hahahha..

Hupdate setelah sekian lama menyembunyikan diri ..hai stalker..haha. perasaan sat na..

Assalamualaikumm. Hai kengkawannn.. sy bahagia setelah jenuh kepala memainkan peranan. Aku tercabar akak yg sibuk dr aku dh submit. Rasa macam pemalas pon ade.haha

Aku guna laptop adik aku. Selalunya aku guna notebook aku je.

Aku tak sekaya hang pa. Tu je yg mampu..hihihi. asalkan ade. Notebook aku aku pi hantar org recovery fail.

Byk fail hilang. Hope dia okay la repair tu. Sbbnya risau tau.. lappy pompuan bg lelaki. Ape yg jadi? Kita pon tak tahu..hahaha

Esok my baby boleh dapat dahh

Hehehhe.bahagia bahagia..

Aku camera woman time kakak aku kahwin.. so, picture dorg pon penting

Sangat penting..sebabnya gambar yang diambil oleh aku berkualiti

Kahwin nanti, aku takde cameraman la jawabnya. Hahahha..

Aku lps maghrib tros create ayat utk kuiz on9.. hehe. Utk subjek pengenalan fiqh ekonomi..haha

Habis masuk waktu, aku solat then aku sambung until aku publish..

Yeahhhh. Thank dr. Hairun.. heheh. Okay. Done.

No comments:

Post a Comment