Thursday 5 February 2015

Already I have my new feeling

Tahniah wahai hati..

Aku sekarang open rasenya and rasanya terlebih open day kot... gila tak open..sebelum ni keje akak tempat keje siap cakap lagi..

"Piya ni bukan nak ayat ke ustaz ustaz muda kat sini"..kihkihkih.. aku krik krik je.. kak o kak agaklah saya nak mengayat..buang tebiat ke ape.. buat kawan boleh la.. dorang tengok aku sempoi habis ngn usstaz sini.. dtg keje pakai selipar, stokin aku pakai okay.. make up dah slow dah nak tepek. Malas.. and last day kat situ.. gosip meliar yang mengatakan aku ade ade ehem ehem dgn someone..

Aku dah agak dah.. ni org tu buat ayat la ni. Nampak dah dlm group keje..haha.. faham. Laki membujang.. nak partnerkan..huhu..aku kalau dia dtg.. almaklumlah.. buat dono.. sampai rimas..aku halau je..aku bukan suka yg terover meh.. pernh tetiba pepagi call.. buang tebiat ke ape.. and aku tengok nombor tu tapi jangan harap nak angkat.. aku buat dono je..

Prinsip aku satu ,keje tu keje, belaja tu belaja.. not include. Proffesional meh konon..smlm dtg office sat sbb depa x tau nak guna ape yg aku buat slame nih.. kurg mahir IT.huhuhu.. dtg dgn berbaju tshirt n sluar track umah dgn cardigan labuh aku.. perghhh. Segan sebab jumpe ustaz macho (kami suka kongsi pglaman, kdg-kdg gaduh sbb dia gedik, and skema jugak, dia minat jd ustaz)...smlm kami krik krik.. slalu dia pembuli meh.. smlm dia tgok je n diam..

Huhu.. aku segan tahap gaban.. aku settlekan cepat and keluar office tanpa sempat nak bertegur sapa dgn semua ustaz yg didpan..gaya rumh habis smlm.. aku tgh perah otak study math org call..huhu...actually xnak tembung dgn si ustaz mengada tu.

Aku skrg rasa tenteram setelah banyak berfikir.. dont worry.. now I just want learn back something I miss to do.. sewing,cooking,cleaning all in house.. hehe. Now I have study mood je.. kemalasan lagi tinggi sangat...

Bubye semua yang smart macho lagi cun..bubye..

No comments:

Post a Comment