Tuesday 3 February 2015

Proses pembaikpulihan muka

Sedihhhh.. makan tak boleh yg aku suka segala...

Sotong,udang,ketam,ayam,telur....and sebagainya org resdung tahap ape ntah tak boleh makan..memang sayang muka nihh.. kurniaan Tuhan semesta alam,Allah... huhu

Mak aku beria sangat.. dia bila nmpak aku, jerawat aku dia tilik. Sayang ibu kepada anaknya. Risau lebih dari aku.. aku tkdelah fikir sngat.. sekali mak melabur ajak g gamat healin.. org tu check muka aku,, nampak yg aku ni resedung. Dia kata kalau macam ni masih boleh rawat..cuma payah jugaklah...benda first tu,,makan pantang betul la.. bagi aku yg dia cakap tu mmg semua benda aku suka telan. Dia kata ikan je yg elok. Banyakkan makan ikan. Tu pon kalau ikan tu tak mnggatalkan kulit la..

Sebab dia tilik muka aku satu satu...kata itu ini. Then cdgkn aku guna produk yg utk resdung. And makan supplement..kena jaga pengambilannya la.. always kawal.. org kata resdung better bekam.. aku pon bekamlahh.. akak aku ritu ajar aku cara bekam sendiri.semalam aku try and first try perghhh.. darah dia memancut.. banyak tempat kat muka aku bekam.. tepi mata dua dua, dahi empat, pipi dua,,dagu.. pipi slow dah. Tepi mata n dahi banyak and pekat..

Sedangkan aku tgh ber bcuti malaysia..huhu...darah kotor kat muka banyak keluar..

And..kakak first pesan.. bekam niat nak keluarkan darah kotor..jangan sebab lain..

Kakak second..ko nak dpt yg terbaik ko kena bekorban banyak..tahan jela selera makan tu.. alhamdulillah aku sekarang slow sikit sakit muka sebab jerawat walaupun still tumbuh mekar. Tak sakit seperti dulu..

Dulu pernah jaga makan, semua x sentuh.. and muka alhamdulillah okay.. now try back and hopefully menjadi. Dengan izinNya

Bukan niat nak cantik kerana org yg bakal suri dihati.. kalau terbaik bukan bermakna dia kaya, hope dia hanya bersederhana.. perkara penting. Terima aku seadanya.. rupa paras bukan segalanya... okay..

Perut aku dok kriuk kriuk lapar...sabaar sofiyyah

Post lambat publishhh.. tarikh post ni 2/1/2015

No comments:

Post a Comment