Monday 9 February 2015

Berbekam..

Setelah sekian lama seminggu aku tunggu nak bekam.. hari ni jugak menjadi..alhamdulillah..

Huhu.. bekam bukan sebab nak cantik ye.. saya bekam sebab nak buang darah kotor.. hurmm jangan tanya pasai period.. aku memang period tapi darah tetap banyak di muka..tadi aku buat sendiri..

Niat satu.. utk buang darah kotor.. and aku bersyukur sangat sebab banyak darah keluar.. lebih lebih lagu di dahi..perghhhh.. lama sangat... habis masa aku.. lps solat zohor start.. habis pkol enam tadi..hurmmm... lambat aku solat asar sbb nak solat kena pastikan darah xde dah...

Perit dia bukan main nak sujud sebelum ni.. now alhamdulillah Allah permudahkan..

Perut skrg lapar pulak.. nak makan skrg pon kena pantang tau. Salah makan, miang la.. tumbuh la cik abang jerawat yg sayang cinta sama aku....hihihi..resdung disebabkan ape..takkan sbb aku bela miaw pulakk. Kesayangan aku tu..

Berat turun tau... sedih tengok.. 48 ke 45..
Tak ke sayang lemak aku tuh.. aku ni kuat makan jugakkk.. sekarang kena jaga..and mak aku suggestkan makan nasi lembik je.. bangkang habis aku.. kalau aku kerja aku okay je makan tu je. Mslhnya aku duduk umah je skrg ..

Ngantuk nyeeee.. tk sabarnya nak habis exammmm .. aku byk kerja yg nak dilaksanakan lepas tu.. antaranya buat tudung...kihkihkih.. favorite aku tudung.. cantik aku tgok org pakai selendang.. tapi aku,,,kurengggg...

Meh pakat .. aku tukang buat inner necck,, tudung (yg aku mampu la) hang pa order kat aku..beshhh..*sorryyy... mood kureng sikittt..

Ngidam nak tgok citer gakk..

Kita buat jahat, kita teringat.. betulke aku buat nih.. kita buat baik.. syaitan lagi hasut.. and kita akan teruskan...hope dihindarkan benda buruk didekati..

No comments:

Post a Comment