Monday 9 February 2015

Why always write in blog about everything not important??

Yess.. aku tahu blogger lain bertatasusila dan bagus.. blog penuh info..tapi blog aku? Tauladan lah yee..kih kih kih..

Reason because I dont want forgot nothing great moment, funny moments .. walaupun aku akan lupa jugak peristiwa tu.. aku buat diary la.. mcm tula jawabnya..mohon faham, banyak benda nak kena ingat, tak mampu nak hadam semua benda dalam kepala...

Aku sayang kenangan aku.. bukan mudah nak lalui kemudian..kerana usia akan mematangkan diri ini, banyak aktiviti dilimitkan kelak.. nanti aku nak story dgn anak anak aku,, blog aku ade.. hehe.kot kot terlupa aku belek blog dulu..huhu..

Dontt worry , aku tak kecik hati kalau korg jelik tengok blog aku..

Alhamdulillah,, kerja tak dahhh.. tapi ilmu ingin ditambah..insyaAllah.. ingin jadikan ilmu bertambah

No comments:

Post a Comment