Wednesday 11 February 2015

Pergi kedai pakai ubat muka

Assalamualaikum..toktoktokk..hei dah bangun belommmm???

Saya dah lama bangunn tauuu...kenapa sunyi je blog saya nihhhh..?

Aku rini pepagi settle kemas umah aku hantar adik aku g skolah..then balik umah.. aku baru ingat yang makanan kucing aku xde.. karang bagi whiskes je mogok pulak.. haishhh..

Muka dgn bahagianya dicalit calit ubat muka..hurmmm.. lantaklah.. ubt ni x putih.. gel je..letak kat jerawat.. luka teruk sbb bekam kat situ ritu..huhuhu...parut hitam banyak..aku amek kunci,sarung cardigan kelawar aku, then masuk keta start enjin..dahla keta takde tinted.. org tgok, buat bodoh je..

Aku g kedai jauh sikit, kalau org jmpe x kenal..x malu sangat la .hihi.. tapi,, tadi ade sorg nih, aku masuk dia nak keluar,, mcm dia kenal je aku..aku x angkat kepala.jalan cari ikan terus..keta aku park depan kedai betul betul..hehe..

Cari ikan, brg mak aku lagi.. bayar,balik.. bukan ade yg nak tilik muka aku.. karang aku salotape muka karang semua tgokk..

#dulumatalebamletaksalotapergisekolah

No comments:

Post a Comment