Tuesday 10 March 2015

pertandingan esei dan sebagainya sempena hari pengguna 2015

assalamualaikum..

disebabkan keboringan sebelum masuk sem dua. aku godek sana sini cari contest melibatkan esei, padahal sempena hari pengguna 2015 banyak lagi pertandingan lain. meh usha,, ade pertandingan:

esei
warna
fotografi
buku skrap
blog (best ni kalau blogger yg hot hot gitu masuk)
and banyak lagi ikut kategori la ye.

untuk pengetahuan semua aku pon pernah join, first time tahun lepas, aku join esei la,, sebab aku suka sikit mengarang itu ini..hahaha..

malangnya bukan rezeki nak menang or saguhati.. hadiah dia boleh tahan top top meletop kot. join la korang.. aku join sebab pertaandingan ni ade bagi sijil penyertaan walaupun kita tak menang. best,, bleh simpan tayang kat cucu cicit kita nanti..huhuhuh

aku buat tahun lepas untuk kategori umum. hurmmm... bukan rezeki ,, maybe aku tak war warkan kot.. *ade pulak macam tu..

meh pakat join,, aku tahu ramai bagus bagus..

lagi lagi yg pndai amek gambar,, ade je idea..bagus la

okay. nak usha meh klik link INI ....

huhuhu. bubye. hope ramai join.

No comments:

Post a Comment