Thursday 2 April 2015

bila alarm kereta problem, di rumah jelah kejenya

assalamualaikum.

kereta kenari aku buat hal. dari hari sabtu.. aiyoyo..

malu la kalau ingat cerita hari tu.. tak nak ingat dah. malu sangat...

bayangkan kunci tak boleh guna, aku bawak je kereta tu dengan alarm yang bising nak mampus tu lepas habis kelas. bayangkan kat ukm pada waktu petang. betapa jammed nya la kan. aku gerak terus ke bengkel kereta , ingatkan nak matikan alarm. tak nak guna dah. rela guna manual je. kereta lama mana sesuai pakai alarm bagai lagi ini.

tapi tauke cina tu kata kena pakai jugak. dah kenapa? pelik aku sebab aku pompuan, bagi aku aku loading sangat bila orang cakap pasai kereta..hahahha..

aku ingat dah okay dua tiga hari lepas tu aku nak pi zakat kat salak,, oh no tak boleh on

sakitnya tuh di sini..

aku dah lama nanti nak pi zakat kot. bayangkan dengan dah siap dah. kunci tak boleh bukak. menangis tak berlagu lah aku... esok last hantar dah.. 

until sekarang dia tak bernyawa. ayah aku dah balik outstation pon dia tak pi hantar kedai.. aiyoyo.. sabtu nih aku pinjam keta adik pompuan aku la.. beshnya dapat naik vitara.. suzuki vitara.. hurmmm.. biar je kereta aku macam tu. meluat dah aku tengok.. 

doa doakan ye kereta kita tu okay. geramnyaaa.... okay. done

No comments:

Post a Comment