Monday 4 May 2015

kerajinan berbelanja

assalamualaikum

hai. shopping shopping!! yess org kata ini keja pompuan. yes i am.. aku memang eksaited perabih duit. haha. kesian duit aku..

tapi tula satu je,jgn bagi bank ade duit, sebab aku bukan shopping face to face tapi online transfer.kihkihkih. almaklumlah bila mls nak keluar,, tak perlu fikir nak pi masukkan dalam bank tu.. bank in dlm bank sendiri pulak tu.huhuhu.kelakar pon ade aku nih.

duit gaji aku sorok siap siap bagi cukup kat tangan sebab kalau letak dlm bank yg selamat TH je la ,, TABUNG HAJI kan..hahahah..

nak pergi haji haruslah simpan kakak. simpan bagi banyak *mslhnya tak mningkat pon

dah tua tua nih nak simpan byk difikir duniawi ayoyo..




takpe takpe.. hope hantaran ke nanti bakal suami tolong boleh.. bg lebih sikit, jangan seribu je,, aku nak masuk TH nih.. duit gaji tak cukup sbb aku org yg kuat membazir.*hehe.

haha. saje je. kot kot la ade rezeki nak tampung gi haji.. *dpt pahala awak tau. geli jemah berawak awak.

ganas itu aku. garang itu aku. haha. nasib kau la sape yg dapat aku.

penambahan *cantik itu pon aku.kihkihkih.

mak kata belanja agaknya kau sempat before married sebab lps kawen kau susah dah nak fikir barang sendiri, pasai barang suami and anak pulak. okay. aku tengah usahakan beli barang guna duit bape kerat je nih..  *actually aku rindu nak buat kerja yg byk bergerak. walaupun gaji rendah its okay. but my abah sayang aku.haha

okay. awak yg perasan handsome saya dah stalk awak. huhuhu. berjaya!!! perasanlah wahai si jejaka yang aku ni byk kurgnya, garang tu yg takut kau tak berkenan. pasai hang tu anak bongsu..hailah...!!!

No comments:

Post a Comment