Friday 12 December 2014

Dapat makanan larhh

Jangan cemburu korang... hahahhah

Ade yang bagi aku makanan.. sedap.. aku pelapar skrg nih...kuat makan...

Aku busy sangat tau datang sekolah ni. Belum sempat buat ape ape. Orang dok call je memanjang.. naik stress sbbnya depa bertanya macam aku nih tak faham je yg ditanya tu pasai ape..

Aku faham tapi aku tidak diinform pon ape ape..sedih tahu.. macam org bendul bila org tanya.. kalau takat daftar darjah satu ke enam tu aku boleh la cakap. Tapi...

Tawaran ting satu.. harap maklum saya sebagai kerani tidak diinform ape ape..

Pelik tau..cara cakap tu buat cool sudah la..aku sibuk kau tak fikir.. dengan exam esok lagi. Fikir hal org and study aku membuat aku lapar dannnn..

Habis je aku bergayut dgn parents budak kat phone ats meja dah ade bekal makanan.sedappppp..nyum nyummm

Kuehteaw.. aku dh lme tak makan. Sebabnya selalu yg msk tu aku. Skrg aku tak masak. Sebab takde yg sekolah.. aku masak pagi je.kihkihkih..

*tengah menaip nih.. terkejut aku pak ustaz masuk pulak.. yg hang tersengih macam kerang busuk tu kenapa..hehe.handsone jgn risau rupe mcm mne pon..naseb baik hang kua balik.mnggu dpn hang btugas pulak..

Hahaha. Kaget tak sape yg bagi aku kuehteaw tu... sje je la..

Kak dina najiha yg bagi la.. buang tebiat ke org laki nak bagi..yg pernah aku dpt mknn dr laki pon coklat je.. kawan stpm aku bagi tym gathering.. sebabnya time tu bufday aku. Tahun lps la..

Hehehe.. rindu dorang. Bubye. Salam jumaat korang.

No comments:

Post a Comment