Thursday 11 December 2014

First time bekam badan

Assalamualaikumm..

Walawehh.. semangat nak bekam tadi.. tapi serious sebelum ni aku bekam muke je. Skrg aku bekam blkg.. pasai aku punye badan letih kot.. sengal sane sini.

Lagi lagi musim exam aku tak galak badan tidur kat katil. Aku tidur kat karpet je dpn meja study. Senang sikit bangun..hehe..

Lupa nak habaq yang aku dh brpe minggu ade bilik sendiri sebab nenek aku balik utare... syok ade bilik sendiri ni sebabnya aku rse kemas je..kongsi naye la.. sepah org len buat. Aku dok kemas pulok..

Semalam je badan lemah sangat. Macam demam pon ade. Stress study jugak kot.. doakan aku tau exam mid sabtu ni kefahaman tinggi sikit...hehehe. math ritu... toksah ckp la.. sedih...

Tghari je akak aku jalankan misi bekam.. sejak keje ni mne ade mse nak berbekam nih. Huntung cuti rini...

Aku bekam muka jugak.. sebab faham fahamlah..tapi kali ni bukan kat pipi la.. karang g keje n kls berblusher plak..

Yg first time tu belakang.. perghhh. Hebak la kau tikah... bengkak badan aku wei..tiga bekas blkg nih.. darah keluar banyak and pekat. Kat muka cair dah.. tapi banyak..

Yang kat blkg ketat dia buat sebab nak lamakan..kalau tak longgarla..aku terkejut jugak banyak. Sebabnya period aku baru je enam hari. Kira tengah period la nih.. *niat utk kongsi pengalaman story pasal period ni..

Akak aku terkejut sebab sepatutnya pompuan darah kua kalau bekam tak banyak.. mungkin tersumbat kot and aku ni berdarah hot hot gitu. Sekejap ke berhaba... sejuk sejuk cari aku.. sebab susah nak beku sikit aku nih...

Okay. Bekam kali ni hope bertenaga sikit la..hehe..okay. tu je.bubye..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment