Thursday 11 December 2014

Exam time

Assalamualaikum. Hai..

Aku skrg kononnya nak study..hahah.

Tiap malam tidur awal study kebendanya..waduh waduh...

Bangun awal aku study ala ala je. Huhuhu..

Hari tu dengar nasyid. Lame rasanya tal dengar nasyid..sebabnya charger lappy aku problem. Aku malas nak pi survey harga charger..mahal ke murah ntah la. Notebook tu dh tuka dua kali charger utk kali ni.. harap maklum. Notebook lama.aku sayang notebook aku..

And sayang. Maklumat aku terdelete satu fail yg semua dalam tu.. gambar kahwin akak akak aku... semua punah...sedih sangat...aku nak hantar org. Tapi tengok feedback dr cpu skola yang aku hantar kat org tu. Kalau okay.. notebook and hard disk aku mintak repair..bayaran. cakap jela. Asalkan semua maklumat lama ade kembali.

Org tu kata partime. Online je aku jumpe..hope okay la. Dia amek and hantar balik barang tu.. paling aku caye sebabnya lelaki yang dh kahwin. Sebab tak leceh la aku nak bercakap..

Okay. Skrg tengah bernasyid... telinga dok sumbat.. aku menaip ni pkol 8.11pagi tau. Hari ni aku cuti....yeahhhhhhh

Kemas rumah siap dah.. pkol 5 aku start kemas sblom azan. Lps subuh ingat nak cuci kete.. tapi span takde plak.. aishhhhhh.. saje je tau.. aku tgh rajin ,kau pulak malas span kan...!!!

Okay. Ayuh majukan legasi ekonomi.. study meh..

Nanti hupdate lagi yawww

No comments:

Post a Comment