Thursday 4 December 2014

Pak ustaz

Assalamualaikumm

Handsome kau dah aku anggap biasa
Caring kau mungkin sesuai utk yang lain
Cemburu utk kau mungkin takkan ada
Sopan kau kalah aku
Muda kau muda lagi aku
Tajam renungmu masih biasa bagiku
Suara macho kau menyambut senyumku..

Hahaaaaaa.. soryy mod kejam aku datang.. tu atas agaklahh..

Macam merapu. Mohon tak salah faham. Aku bukan tangkap leleh. Saje kongsi perwatakan si bujang. Sorry ustaz..

Sebabnya tadi aku datang sekolah. Dengar suara dia.. pelik la.. dia pakai mikrophone ke

Haha. Sekali aku usha.. perghh ustaz macho guna suara hundret percent

Huntunglah hang suara yg macho gitu.. sampai bangunan sebelah pon dengar.. perghhh

Dia kelas tambahan. Salah salah.. ngajar kls tambahan.

Tapi salute la sebab dia ni kire terbaik gak mengajar budak. Mude tapi budak dengar cakap. Sebab....

Matang dia lebih dari usia... aku tak tipu tauuu

Nak cakap dgn dia aku takut sbb cara dia matured

Smlam je aku dlm ofis.. jeng jeng jeng.. dia muncul. Dah la kami berdua je. Karang aku bukak jugak pintu leluas..bahaya bahaya..haha

Dia siap tanye dgn nada risau yg aku dh dapt belum yg org kantin bagi..hamboi. relax la.. aku bkn tak makan pon kat rumah.. kelakar tgok dia.. sweet kau macam kawan wei.. tapi thanks jd kawan seusia aku kat sini.haha. kami je golongan mude mudi..maklumlah semua veteran...

Haha.
Bubye. Salam..

No comments:

Post a Comment