Friday, 12 June 2015

Sudah di cop org

Haha..

Assalamualaikum...aku pelik bila org kate budak darah manis..yeahhhh..manis darah aku..kihkihkih..

*sila buat buat tahu istilah diatas bermaksud ape.

Akhirnya aku tahu.. kenal tidak, rupe pon dh lupe, umur pon x tahu.. jangan tanye siapa. Sebab aku dengan dia sekali je jumpe dlm dua minit mcm tu. Just bgthu nama..

Then.... selanjutnya. ALLAH tetapkan.. doakan aku ye.. darah manis, patut nyamuk dok gigit..hahaha

Moga kami kekal hingga ke jinjang pelamin..hehehe.

Bubye, esok kls,, malam ni mood serabut.. grrrr.. salam. Nite

Wednesday, 10 June 2015

Pilot cafe

Perghh.. tak senonoh kan aku bangun pagi je rindu cite nih. Aish dosa banyak betul,

Disebabkan cinta aku yg kesampaian kat orang yg bajet muda tu, tapi tetap tua di mata aku. Bluekkkk..dia mmg muda.

Tapi skrg aku tak dapat nak hadam fikir pasal dia kerana aku perlu jaga hati ehem ehem pulak. Mungkin ini yg terbaik. Allah berikan segalanya yg terbaik utk kita. Thanks Allah.

Pilot cafe tu aku baru tengok, sedihkan.. tak up langsung piya nih, almaklumlah aku ni xmain la cinema ni.. kalau aku pergi, aku tak layan story, sebab aku ni jahat..

Karang aku pegi tempat macam tu aku cuci mata tengok mcm mcm. Byk dosa lagi.. baik aku tambah satu dosa tgok citer.buang masa dah kat situ.

Citer ni aku sedih giler kat fahrin. Aku geram kat remy.. kesian jugak kat eizlan yusof..

Penat aku nangis tengok citer nih...!

Lepas ni tunggu citer suami aku ustaz. Novel dah baca. Tapi bakal suami aku bkn ustaz..??? Mcm mne tuh..hehehe. org bese je.

Bubye. Salam cinta rindu kamu.