Friday 6 October 2017

ANAK

assalamualaikum

setelah sekian lama tak update blog. okay! meh sini nak cerita. aku ni bukan sempat nak hupdate bagai. dah beranak satu dah.

psssstt: tapi i olls alwaiz muda k..

lately aku busy sangat, tak menang tangan. aku dah kahwin, aku dah beranak, aku still belajar. cuma aku tak kerja sahaja.

kenapa aku tak kerja ???

orang yang kenal aku pasti tahu aku .. hehe. aku ni jenis yang suka buat ikut kepala sendiri. so aku prefer bisnes sendiri. aku kerja jugalah sebenarnya. aku bukan bisnes besar besar. aku berani buat simple bisnes.

dan kerja aku mengemas rumah, masak , jaga anak dan sebagainya.

januari or februari 2018 aku habis belajar , then after that baru aku nak bisnes besar-besaran. haha. insha ALLAH sekiranya Allah masih beri rezeki kepada aku.

-------------------------------
sekian sahaja.
ibu sakeenah
isteri Adam

No comments:

Post a Comment